Isnin, 6 Disember 2010

sahabat satu kediaman.

saya gelar sahabat saya itu :

"ustaz"

kerana ilmu agama dia tinggi dari saya.

pada satu senja,

ustaz beritahu,

dia sekarang menghadiri kelas malam.

untuk menambah koleksi sijil dan ilmu katanya.

ustaz ajak saya buat perkara yang sama.

saya jawab saya tidak mahu.

ternyata saya telah memberikan jawapan yang salah.

senja itu,

saya kena ceramah,tarbiah,usrah,halaqah,tanyalah ustaz,forum perdana hal ehwal islam dan sebagainya.

bertujuan untuk memberitahu kepentingan ilmu dan masa hadapan.

saya rasa redha sahaja.

dua malam selepas.

ustaz berada di rumah pada waktu malam.

saya kehairanan.

"ente tiada kelas malam kah?"

"sudah berhenti"

penat,capek,keletihan,rabun malam,kurang tongkat ali,malas gosok gigi,kekasih tak mengerti dan sebagainya.

alasan ustaz.

pada masa itu,

jika saya seorang gay,

pasti ustaz itu sudah saya perkosa.

heh~

cakap sahaja lebih.

9 comments

6 Disember 2010 pada 5:03 PTG

Ustaz hangat-hangat tahi ayam atau ilmu agama belum cukup tinggi.

6 Disember 2010 pada 5:06 PTG

bg ai yg perkosa ustat tu...

ha ha.

:p



.

6 Disember 2010 pada 5:36 PTG

Wah... ada niat untuk memperkosa, ya?

6 Disember 2010 pada 7:09 PTG

hurmm.. masa tgh berkobar2.. time tu la nak tibai org.. time tgh suam2 kuku...

6 Disember 2010 pada 8:23 PTG

ko karate sikit Dak Tasek tu!!!

6 Disember 2010 pada 11:05 PTG

kne cermin diri dulu nampaknya

Tanpa Nama
7 Disember 2010 pada 1:36 PG

Aslmkm.
Dah follow balik sebagai moral support.
Apa yang tersingkap: Jika mahu lakukan sesuatu biar benar ikhlas dari hati ... insya Allah diberkati & akan menjadi! :)

Tanpa Nama
7 Disember 2010 pada 12:54 PTG

alahai ustaz... :)

8 Disember 2010 pada 7:52 PG

kak ina :

bukan hangat lagi makcik~da hangus da~

tasek :

pekosa i dulu.haha~

kakcik :

gurau2 je makcik~

nhalilah :

ramai orang macamtu kan?

dr singa :

saya tak sampai hati~

alia :

cermin retak.

ddr :

terima kasih makcik~

mdt :

alahai mak dara~haha~

Catat Ulasan