Selasa, 2 November 2010

cerita betul 4

 a.m



p.m

bujal

redha sahaja.

4 comments

2 November 2010 pada 11:08 PG

aku pun selalu gitu. punya lama tak cuci keta tak pulak hujan. baru kejap cuci. dan2 nk hujan. ha ha.

makanya. kalau hari panasssss manjang. aku ingat nk pi cuci keta la bg hujan.

:p



.

2 November 2010 pada 11:13 PG

tasik : ada satu teori mengatakan bila satu ketika cuaca panas melampau,itu tanda hujan akan turun,so far teori ni 70% tepat pada pandangan makrifat saya~so basuh kereta time panas? oh~ he~~

2 November 2010 pada 1:00 PTG

selalu gak camni.. redha jek la.. pastu malas aku nak hantar cuci kereta.. terasa rugi.. cuci kat umah sambil bagi hanak2 main air..

kite link kamu ye..

2 November 2010 pada 1:04 PTG

nhalilah~tq kamu~kamu link saya,saya link kamu~~

Catat Ulasan