Jumaat, 29 Oktober 2010

KOG punya kerja~~dia tag saya,saya tak bersalah~~

1. Bagi 3 makanan yg korang paling suka dan sila bagi specific nama makanan tersebut and the way you like it.
-burger carls junior~
-mi goreng mama ainul
-chicken bites,A&W~oh yeah~~


2. Dua jenis air apa yang paling korang suka?
-air oren
-air buah


3. Which type of food yg korang prefer, pilih 3 sajo : Malay, Indian, Chinese, Japanese, Western, Italian, Mexican, Arabian.
-western,indian,malay


4. Apa makanan yg korang paling expert masak? Dalam kata yg lain, takyah tgk resepi tapi at the same time bile org lain rasa, org akan kata "wahhh, gila sedap".
-telur dadar sate~takde sapa pun cakap sedap~~aku sndri je perasaan~he~~


5. Semahal mana korang pernah bayar untuk makanan korang?
-RM100 ~~kat johny steambot~~makan berdua dengan mamaainul~


6. Beri nama restoran favourite. Apa makanan kat situ yg paling sedap?
-Aroma Ikan bakar~dekat dengan rumah ~~semua sedap je kalau da masuk perut hamba~


7. Ayam, kambing, lembu, itik, burung puyuh, burung wak-wak, rusa, landak, merpati, ayam denak. Mana satu yang korang suka? Kalau korang ada suka yang lain, tapi aku tak list, bagitau je la.
-Landak ~manyak shedap~~~


8. Restoran/cafe pertama korang dating bersama pasangan anda? Dan makan/minum apa? Kalau korang ingatlah kannn.
-KFC~ sampai mati aku ingat~~1st time jumpa~last jadi bini~haha~~


9. Apa makanan yg selalu remind korang terhadap pasangan korang?Kenapa?
-tomyam ~masa kapel bini penah bagi tomyam,bawak balik excited gila nak makan,sekali makan rasa kuah mi udang la~~pasal air udang da campur dengan itu kuah~haha~~sampai sekarang bini trauma nak masakkan tom yam~


10. Kalau pegi rumah orang, korang selalu berharap orang tu selalu hidang apa?
-mi & nugget goreng!


11. Makanan yg korang mmg tak buleh nak telan langsung. Samada tak sedap atau tekak korang dah kembang.
-sushi~ oh sungguh WTF~~


12. Menu raya paling disukai.
-nasi impit kuah kacang la~~tapi kalau ada orang goreng nugget  pun aku suka~haha~~


13. Jajan/Cikedis favourite?
-mak tak bagi makan jajan


14. Beri dua makanan yg mak korang masak yang korang suka?
-MI jawa
-nasi goreng 
*saya sayang ibu saya.


15. Makanan paling pedas korang makan? Sapa masak?
-masak lomak cili api ~ selero nogori






16.Korang kalau jumpe orang yang TAG korang ni, apa agaknya korang nak hidang/belanja?
-twisties peket merah

17. Sile tag 5 orang dan paksa mereka buat tag ini.
-sorang je ble? KOG
*yang sebenarnya saya tak ramai kawan~~haha~~

25 comments

Tanpa Nama
29 Oktober 2010 pada 4:13 PTG

okla..kita kawan.. :D

29 Oktober 2010 pada 4:45 PTG

salam...
sy masuk sini... sbb KOG kata matcham tak de kawan!

hiks!

nice blog!

29 Oktober 2010 pada 4:51 PTG

hehehehe.. ok kita kawan!

*first time saya singgah ni? hidang le nugget wehhhh

29 Oktober 2010 pada 5:18 PTG

first time jugak singgah sini..

landak.. saya tak pernah makan.. tp mak kata sedap.. dia pernah makan..

29 Oktober 2010 pada 6:14 PTG

SINGGAH JUGAK...

29 Oktober 2010 pada 7:39 PTG

jenguk-jenguk.

ok. kawan. jom jadi geng kami plak!

hihi. nice blog. simple and easy. i like!

29 Oktober 2010 pada 8:31 PTG

hola matcham =)

30 Oktober 2010 pada 9:02 PG

rasa mcm nak nangis..

30 Oktober 2010 pada 9:21 PG

Aroma ikan bakar tu makcik biasa sgt....;D

30 Oktober 2010 pada 10:24 PG

pinatbate: ada masa sila blnja saya.he..

31 Oktober 2010 pada 7:52 PG

salam en bujal...
KOG dah kempen bagus punya....
boleh kita jadi kawan awak????

31 Oktober 2010 pada 12:16 PTG

mat,

KOG baek punya kempen.....mehlah kita kawan boleh?

31 Oktober 2010 pada 12:27 PTG

ibu abah & makcik kantin : aha..mari jadi kawan.saya suka!

31 Oktober 2010 pada 11:53 PTG

nak kawan gak....

:)



.

1 November 2010 pada 6:34 PG

Mari berkawan

1 November 2010 pada 10:10 PG

tasek & ismail : ayuh!

1 November 2010 pada 3:38 PTG

en bujal, kita pon nak kawan awak lah.... dogol sihat ke?.... ;)

1 November 2010 pada 3:50 PTG

jidood~~he~~tak sangak ada jugak yang ingat kat dogol~

1 November 2010 pada 5:16 PTG

salam kenal..!

kita pun masuk sini pasal KOG yg suruh..

all the best in your blogging world!

4 November 2010 pada 10:12 PG

saya pun kawan awak gak.

4 November 2010 pada 10:16 PG

kak ina~silakan kak~~saya suka~

10 November 2010 pada 9:35 PG

lepak sini.. woo lemak cili padi.. hmm

10 November 2010 pada 9:37 PG

aeinio

selamat datang awak~

*terbelit lidah nak nyebut nama kamu~he~~

7 Disember 2011 pada 3:01 PTG

dan...saya gelak guling2 baca N3 kering idea nih...

8 Disember 2011 pada 11:39 PG

ok dah tau bujal suka makan ape..
senanglah.. goreng nuget je bila bujal datang rumah... hahaha..

Catat Ulasan